مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-22فرهنگي

مسابقات ورزشی زمستانه در جشنواره زمستانی همدان


معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: با توجه به بازگشایی پیست اسکی، مسابقات ورزشی زمستانی در جشنواره زمستانی برگزار می شود.

- علی خاکسار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره زمستانی همدان اظهار کرد: امسال جشنواره از حمایت بالایی برخوردار است و شهرداری نیز پای کار آمده است.

وی با بیان اینکه جشنواره زمستانی 24 بهمن تا 17 اسفندماه برگزار خواهد شد ادامه داد: نمایشگاه سراسری صنایع دستی و گردشگری تهران نیز 18 تا 21 بهمن ماه است که در معرفی و تبلیغات جشنواره زمستانی همدان بسیار اثرگذار است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان خاطرنشان کرد: با بازگشایی پیست اسکی فضا برای انجام بازی ها و ورزش های زمستانی نیز فراهم شد و مسابقات ورزشی در این راستا برگزار خواهد شد.

وی رونمایی از تمبر یادبود جشنواره و برپایی جنگ شادی را از برنامه های این دوره از جشنواره برشمرد و عنوان کرد: مسابقه ساخت آدم برفی و مجسمه های یخی به هنرنمایی همه اقشار مردم در فضاهای تعیین شده شور جشنواره را دوچندان می کند.

خاکسار اضافه کرد: مسابقه طناب کشی، گوله برف بازی، نمایشگاه قهوه و شکلات و جشنواره تندرستی و زیبایی نیز در قالب این جشنواره پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات ورزشی زمستانه در جشنواره زمستانی همدان

مسابقات ورزشی زمستانه در جشنواره زمستانی همدان