مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-22سياسي

دسترسی به اسناد با چاپ پنج مجلد تازه از مجموعه «وصیت نامه کامل شهدا»


پنج مجلد از مجموعه آثار و اسناد شهدا و ایثارگران شامل وصیت نامه کامل شهدا استان های «اصفهان»، «خوزستان» و «بوشهر» و به کوشش دکتر «مظفر چشمه سهرابی» منتشر شد.

- دسترسی به اسناد با چاپ پنج مجلد تازه از مجموعه وصیت نامه کامل شهدا پنج مجلد از مجموعه آثار و اسناد شهدا و ایثارگران شامل وصیت نامه کامل شهدا استان های اصفهان ، خوزستان و بوشهر و به کوشش دکتر مظفر چشمه سهرابی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،پنج مجلد تازه از وصیت نامه کامل شهدا توسط نشر شاهد روانه بازار کتاب شد.

این کتاب ها که با هدف حفظ و دسترسی پذیری اسناد شهدا به مثابه میراث معنوی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای نسل امروز و آیندگان منتشر شده است؛ به وصیت نامه شهدای استان های اصفهان ، خوزستان و بوشهر می پردازند.

همچنین دفتر دوم وصیت نامه کامل شهدا استان بوشهر شامل وصیت نامه های 126 شهید، دفتر نخست و دوم شهدا استان اصفهان شامل وصیت نامه های 242 شهید و دفتر نخست و دوم شهدا استان خوزستان شامل وصیت نامه های 106 شهید پرداخته اند.

برای اعتبار اسنادی به وصیت نامه شهیدان، ابتدا این متن ها از نظر سندی مورد بررسی قرار گرفت و اطلاعات پایه ای آن ها از مراکز ذیربط بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت شد تا اصل معتبر بودن اسناد و اطلاعات در تدوین کتاب رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی به اسناد با چاپ پنج مجلد تازه از مجموعه «وصیت نامه کامل شهدا»

دسترسی به اسناد با چاپ پنج مجلد تازه از مجموعه «وصیت نامه کامل شهدا»