مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-22اقتصادي

وزیر صنایع زیمباوه: آماده همکاری با ایران برای تولید خودرو هستیم


وزیر صنایع و تجاریت زیمباوه با اشاره به بازدید روز گذشته خود از شرکت ایران خودرو، گفت: در زمینه همکاری تولید خودرو نیز می توانیم روابط خوبی با ایران داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیدرضا فاطمی امین امروز با  هوی سی اینسزا وزیر صنایع و تجارت زیمباوه دیدار و گفت وگو کرد؛ در این دیدار طرفین بر همکاری های مختلف اقتصادی تأکید کردند.

در این جلسه هوی سی اینسزا وزیر صنایع و تجارت زیمباوه، اظها ر داشت: از زمان استقلال زیمباوه روابط بسیار تاریخی دیرینه ای با ایران داشته ایم و با توجه به تحریم هایی که علیه کشور ما وجود دارد می توانیم از تجربیات ایران استفاده کنیم.

  وزیر صنایع و تجاریت زیمباوه اظهار داشت: دولت جدید زیمباوه از چهار سال پیش آغاز به کار کرده است لذا در دوره دوم جمهوریت قرار داریم و آماده ایم تا شرایط خود را تقویت کنیم.

وی با اشاره به برنامه های رییس جمهور زیمباوه که به وزرا و به تمام کشور ارائه کرده است، گفت: رییس جمهور زیمباوه اعلام کرده که باید در زمینه مسائل بین المللی دوباره روابط مان را برقرار کنیم و مخصوصا در مورد ایران آماده اتحاد جدید و تقویت روابط تجاری هستیم.

وزیر صنایع و تجاریت زیمباوه اظهار داشت: اعتراف می کنم در مورد صنایع ایران اطلاع کافی نداشتم و در سه روز گذشته که در ایران بودم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صنایع زیمباوه: آماده همکاری با ایران برای تولید خودرو هستیم

وزیر صنایع زیمباوه: آماده همکاری با ایران برای تولید خودرو هستیم