مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-22سياسي

آغاز عملیات اجرایی آزادسازی حریم رودخانه گلرود بروجرد


معاون عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد از آغاز عملیات اجرایی آزادسازی حریم رودخانه گلرود خبر داد.

- یاسر امیرسرداری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از انتشار اطلاعیه های مختلف از بهمن 1400 و صدور ضرب الاجل مطابق آیین نامه بستر و حریم رودخانه ها (ماده 139 قانون مدنی و اصول 19 و 20 قانون اساسی) با هدف رعایت حقوق عامه، حفظ محیط زیست و حفاظت و ساماندهی رودخانه ها و کنترل سیلاب، بدین منظور طرح آزادسازی حریم رودخانه گلرود آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح در مسیر گلرود آزادسازی حریم رودخانه، تردد شهروندان و دوستداران طبیعت با سهولت بیشتر انجام شده و امکان اجرای طرح های گردشگری، مبلمان ساحلی، پیاده راه سازی، پیست دوچرخه سواری و .

فراهم خواهد شد.

معاون فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: در این راستا، سال گذشته نیز به عنوان یک مطالبه عمومی با دستور رییس جمهور طرح آزادسازی ساحل خزر با موفقیت اجرا شد و موجب رضایت هموطنان و زیباسازی ساحل دریای خزر فراهم شد.

امیرسرداری اضافه کرد: عملیات اجرایی آزادسازی حریم رودخانه گلرود در منطقه نظام آباد با حضور دستگاه های متولی شهرستان آغاز شده است.

وی بیان کرد: بنا بر مصوبه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان، با حضور نماینده دادستان و به دنبال ضرب الاجل اعلام شده و هشدارهای قبلی، از روز گذشته فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی آزادسازی حریم رودخانه گلرود بروجرد

آغاز عملیات اجرایی آزادسازی حریم رودخانه گلرود بروجرد