مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-22اقتصادي

کدام ایرلاین بیشترین تاخیر پروازی را دارد؟


متوسط زمان تاخیر پروازهای تاخیردار از سوی شرکت های هواپیمایی داخلی در آذر ماه، به 81 دقیقه رسیده و 34 درصد پروازها را شامل می شود که نسبت به آمار 29 درصدی پروازها در مهر افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس گزارش منتشرشده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، کل پروازهای فرودگاه های تحت نظارت یا مالکیت این شرکت در آذر ماه 1401 نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست هفت درصد، در اعزام و پذیرش مسافر پنج درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 10 درصد کاهش داشته است.

پروازهای داخلی فرودگاه های تحت نظارت یا مالکیت شرکت در آذر ماه 1401 نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 9 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر شش درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 11 درصد کاهش داشته است.

در عین حال پروازهای بین المللی فرودگاه های تحت نظارت یا مالکیت شرکت در آذر ماه 1401 نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 20 درصد، اعزام و پذیرش مسافر 5 درصد افزایش و ارسال و پذیرش بار و پست 9 درصد کاهش داشته است.

افزایش اعزام و پذیرش مسافر نسبت به آبان ماه 1401 کل پروازهای فرودگاه های تحت نظارت یا مالکیت شرکت در آذر ماه 1401 نسبت به ماه گذشته (آبان ماه) در نشست و برخاست 1 درصد و در اعزام و پذیرش مسافر یک درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست سه درصد افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام ایرلاین بیشترین تاخیر پروازی را دارد؟

کدام ایرلاین بیشترین تاخیر پروازی را دارد؟