مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:402023-01-22بين الملل

داسیلوا فرمانده ارتش برزیل را برکنار کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه النشره، «لولا دا سیلوا» رییس جمهور برزیل ژنرال «خولیو سزار دی ارودا» فرمانده ارتش این کشور را به دلیل آنچه تهدیدات علیه دموکراسی درپی ناآرامی های اخیر این کشور اعلام شده است، - لولا دا سیلوا رییس جمهور برزیل روز شنبه فرمانده ارتش این کشور را برکنار کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه النشره، لولا دا سیلوا رییس جمهور برزیل ژنرال خولیو سزار دی ارودا فرمانده ارتش این کشور را به دلیل آنچه تهدیدات علیه دموکراسی درپی ناآرامی های اخیر این کشور اعلام شده است، از سمت خود برکنار کرد.

بر اساس این گزارش، وبگاه رسمی نیرو های مسلح برزیل برکناری ارودا را تأیید کرد و از تعیین توماس میگل ریبرو بایوا که پیش از این ریاست فرماندهی نظامی جنوب شرقی را برعهده داشت به عنوان جانشین وی خبر داد.

لازم به ذکر است که چند هفته پیش و چند روز پس از تحلیف و آغاز به کار رسمیِ لولا داسیلوا ، رییس جمهور جدید و چپ گرای برزیل، هواداران ژاییر بولسونارو ، رییس جمهو غرب گرای پیشین این کشور و رقیب شکست خورده لولا در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، به ساختمان کنگره، دادگاه عالی و کاخ ریاست جمهوری حمله کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داسیلوا فرمانده ارتش برزیل را برکنار کرد

داسیلوا فرمانده ارتش برزیل را برکنار کرد