مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:352023-01-22سياسي

این دیار جهادی سزاوار ظلم ایمیدرو نیست


فرزندان این خاک درحالی جهادگونه و دلسوزانه با دستان خالی پای کارِ جبران کمبودها و کاستی ها هستند که از شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خبر آوردند ایمیدرو پا روی حلقوم مردم کرمان گذاشته، - خبرگزاری فارس _ کرمان؛ آمنه شهریارپناه: کمتر از 24 ساعت گذشته گزارشی در خبرگزاری فارس کرمان منتشر شد که در آن به موضوع کارتن خواب ها و گرم خانه های مردمی برای آنها پرداخته بود، گروهی جهادی که خودجوش از دل مردم برخاسته بودند تا مسؤولیت اجتماعی برعهده بگیرند و بالی برای پرواز و حرکت رو به جلوی استان باشند.

فرزندان این خاک زمانی که جهادگونه و دلسوزانه با دستان خالی پای کارِ جبران کمبودها و کاستی ها بودند، از شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خبر آوردند ایمیدرو پا روی حلقوم مردم کرمان گذاشته، پول استان را می برد و به مردمش بی اعتنایی می کند.

ظلم ایمیدرو به مردم کرمان را مسؤولان عالی استان در محل استانداری کرمان در حالی فریاد زدند و به گوش همه رساندند، که پیشتر هم در همین جایگاه از گروگانگیری معادن استان توسط برخی خبر داده بودند.

معلوم نیست تا چه اندازه پیگیری می شود و تا کی به نتیجه می رسد.

شواهد اما نشان می دهد که معدن طی سالیان گذشته در میان بی تدبیری مسؤولانِ امر چندان روی رفاه مردم کرمان تاثیری نداشته و قدرت استان حول محور نیروی انسانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این دیار جهادی سزاوار ظلم ایمیدرو نیست

این دیار جهادی سزاوار ظلم ایمیدرو نیست