مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-22سياسي

«دور بهشت در 84 روز» مهمان استان سمنان شد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از برگزاری رویداد بزرگ نیکوکاری دور بهشت در 84 روز در استان خبر داد و گفت: این رویداد از ولادت حضرت زهرا(س) تا ولادت امام حسن مجتبی(ع)برگزار می شود.

- سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از برگزاری رویداد بزرگ نیکوکاری دور بهشت در 84 روز در استان خبر داد و گفت: این رویداد از ولادت حضرت زهرا(س) تا ولادت امام حسن مجتبی(ع)برگزار می شود.

محمد حسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه دور بهشت در 84 روز در استان سمنان آغاز به کار کرد، بیان داشت: این طرح بزرگترین رویداد نیکوکاری استان محسوب می شود که هدف آن جمع آوری کمک های مردمی به خصوص برای روستاهای محروم است.

وی با بیان اینکه این رویداد از ولادت حضرت زهرا (س) تا ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود، افزود: رقم زدن یک حرکت بزرگ مردمی در زمینه کمک به همنوعان از مهمترین محورهای این طرح 84 روزه است.

هدفگذاری طرح مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه 110 میلیارد تومان در این طرح برای نیازهای اولویت دار نیازمندان استان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: در گام نخست 20 میلیارد تومان هدفگذاری شده است که امیدواریم در پایان سال بتوانیم شادی سال نو را به گروهی از مردم با تامین این میزان از سوی نیکوکاران، شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دور بهشت در 84 روز» مهمان استان سمنان شد

«دور بهشت در 84 روز» مهمان استان سمنان شد