مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-22اقتصادي

نبض خیابان اکباتان نمی زند، احیایش کنید


همه چیز از اجرای پروژه ای آغاز شد که از همان ابتدای کار، به عقیده بسیاری از متخصصان معماری و شهرسازی پشتوانه علمی و کارشناسی قوی نداشت و سرانجام هم شکست خورد.

- ایسنا/همدان همه چیز از اجرای پروژه ای آغاز شد که از همان ابتدای کار، به عقیده بسیاری از متخصصان معماری و شهرسازی پشتوانه علمی و کارشناسی قوی نداشت و سرانجام هم شکست خورد.

پروژه شکست خورده پیاده راه سازی خیابان اکباتان یا به زعم کسبه ، قلب تپنده اقتصاد همدان بعد از اجرا مشکلات و معضلات زیادی در این نقطه از شهر رقم زد و توده مشکلات این خیابان هر روز بزرگتر می شود.

مدیریت شهری و شورای پنجم شهر همدان با شعارهای زیبایی مثل پیاده راه سازی اکباتان برابر است با ایجاد محور فرهنگی در همدان و صرف هزینه ای گزاف سرانجام به پروژه شکست خورده ای رسیدند که نه تنها جای هیچ گونه دفاعی ندارد بلکه حالا باید هزینه زیادی صرف کرد تا دوباره اکباتان، اکباتان شود.

پیاده راه اکباتان یا پیاده روی اجباری همدان، مدت هاست از سکوت رنج می برد، نبضش نمی زند و شکوه تاریخ بر سینه اش سنگینی می کند.

حالا دیگر در این خیابان تنها سنگفرش هست و کوهی از مشکلات.

در اکباتان کورسویی از امید و خبری از زندگی و نشاط نیست و کسبه اش دست به گریبان یا معتادان را می نگرند یا به اوضاع اسفناک اقتصادیشان فکر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبض خیابان اکباتان نمی زند، احیایش کنید

نبض خیابان اکباتان نمی زند، احیایش کنید