مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 08:502023-01-22حوادث

کشف 80 کیلوگرم تریاک در مرز جالق


فرمانده هنگ مرزی سراوان در سیستان و بلوچستان از کشف 80 کیلوگرم تریاک در مرز جالق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از معاونت مرزبانی سیستان و بلوچستان، سرهنگ حسینعلی فراهی گفت: در راستای برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی جالق مطلع شدند و با برنامه ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلیق در طول نوار مرزی را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر مشخص شد و مرزداران با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره می دیدند و توان مقابله با مأموران را نداشتند از محل متواری و مرزداران موفق شدند در پاکسازی منطقه مقدار 80 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در زیر یک عپپ درخت نخل مخفی شده بود را کشف کنند.

فراهی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمین این پرونده در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، گفت: مرزدارن هنگ مرزی سراوان در راه مقابله با بلای خانمان سوز موادمخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند و برای حراست و پاسداری از مرزهای میهن عزیزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 80 کیلوگرم تریاک در مرز جالق

کشف 80 کیلوگرم تریاک در مرز جالق