مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 00:302023-01-21ورزشي

این هیأت در سرمای اخیر بخاری و پتو به نیازمندان داد+عکس و فیلم


مسئول هیأت عشاق الزهرا (س) شهرستان قائن با اشاره به اینکه از جمعه 23 دی ماه که سرمای بسیار شدیدی در شرق کشور به خصوص استان خراسان جنوبی ایجاد شد، - سیدمجتبی ترحمی، مسئول هیأت عشاق الزهرا (س) شهرستان قائن در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: هیأت ما از سال 1381 و همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س) و بعد از ایام اعتکاف راه اندازی شد و نزدیک به 20 سال سابقه فعالیت دارد.

وی افزود: جلسات هفتگی هیأت ما هر پنجشنبه در مهدیه شهرستان برگزار می شود و در مناسبت ها مانند محرم به دلیل جمعیت و استقبال مردم، مجلس را در سالن های ورزشی برپا می کنیم.

به  120 خانواده نیازمند، هر 40 روز بسته غذایی می دهیم  ترحمی با اشاره به اینکه حدود 10 سال است در حوزه خدمات اجتماعی از قبیل کمک به تهیه جهیزیه، ساخت حمام و سرویس بهداشتی و کمک به خانواده های نیازمند وارد شده ایم، گفت: هم اکنون 120 خانواده نیازمند زیر پوشش هیأت ما هستند که هر 40 روز، بسته غذایی از 400 تا یک میلیون و 500 هزار تومان به آن ها اهدا می کنیم.

سالی 7 جهیزیه به دختران دم ِ بخت می دهیم مسئول هیأت عشاق الزهرا (س) گفت: برنامه ریزی داریم تا هر سال به 7 خانواده که دختر دم بخت دارند، جهیزیه اهدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این هیأت در سرمای اخیر بخاری و پتو به نیازمندان داد+عکس و فیلم

این هیأت در سرمای اخیر بخاری و پتو به نیازمندان داد+عکس و فیلم