مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 22:452023-01-21سياسي

سپاه در حفظ حاکمیت نظام و به چالش کشیدن دشمنان موفق بوده است


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان تاکید کرد: سپاه تا به امروز در تمامی مأموریت ها در راستای حفظ حاکمیت نظام و به چالش کشیدن دشمنان انقلاب موفق بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی امروز شنبه در دهمین دوره از آزمون حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان پایور، وظیفه و خانواده مجموعه انتظامی و اعضای وابسته همزمان با کل کشور در سخنانی با اشاره به نقش قرآن در زندگی انسان ها، اظهار داشت: قرآن کریم آمده است تا با هدایت و راهنمایی های خود، دست انسان را بگیرد و به بالاترین مراتب کمال برساند، از این رو بر همه مسلمانان است که با آن مأنوس شده و در پی شناخت هر چه بیشتر آن باشند.

یکی از مؤلفه های قدرت در جمهوری اسلامی قرآن و امور معنوی است وی، افزود: انس با قرآن از برترین لذاتی است که دلدادگان به قرآن، از آن بهره می جویند و در پناه آیات آسمانی اش، آرامش و معنویت کسب می کنند، اهل قرآن در پرتو انوار این کتاب الهی، راه را از بی راهه می شناسند و از ظلمات به در می آیند، چرا که این کتاب، تجلی خداوند بر مردم است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود، یکی از مهم ترین زیربنا و مؤلفه های قدرت در جمهوری اسلامی را قرآن و امور معنوی دانست و گفت: این قدرت بی بدیل باید با بهرمندی هرچه تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه در حفظ حاکمیت نظام و به چالش کشیدن دشمنان موفق بوده است

سپاه در حفظ حاکمیت نظام و به چالش کشیدن دشمنان موفق بوده است