مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 21:352023-01-21اقتصادي

خبر خوش برای کارگران قمی/توزیع سبد کالا در دهه فجر


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: توزیع سبد کالا در میان کارگران به خصوص کارگران حادثه دیده ازجمله اقداماتی است که در ایام دهه فجر به آن توجه شده است.

- وحید وزیری راد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در گفت وگو با ایسنا درخصوص فعالیت های این اداره در ایام دهه فجر، اظهار کرد: دیدار با کارکنان، کارآفرینان و ورزشکاران کارآفرین یکی از برنامه های دهه فجر است.

وی با اشاره به دیدار تشکل های کارگری با مراجع و خانواده های شهدای کارگری، مطرح کرد: تجلیل از خانواده های شهدای کارگر و غبارروبی مزارشهدا از دیگر برنامه های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این ایام است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان اینکه آذین بندی کارخانه جات نیز دنبال می شود، عنوان کرد: همچنین توزیع سبد کالا در میان کارگران به خصوص کارگران حادثه دیده ازجمله اقداماتی است که در ایام دهه فجر به آن توجه شده است.

وی با اشاره به اینکه زنگ ورود امام خمینی(ره) نیز در کارخانه جات به صدا در خواهد آمد، خاطرنشان کرد: بازدید از آسایشگاه های سالمندان نیز در این ایام دنبال خواهد شد.

وحیدی از حضور مستمر مدیران این اداره کل در مساجد یاد کرد و گفت: امکانات و سالن های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این ایام در خدمت انقلاب خواهد بود و گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای کارگران قمی/توزیع سبد کالا در دهه فجر

خبر خوش برای کارگران قمی/توزیع سبد کالا در دهه فجر