مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 21:202023-01-21حوادث

انتقام عروس عصبانی از مادرشوهر


آخرین آمار کرونا در ایران/ انتقام عروس عصبانی از مادرشوهر/ مردی زنش را فلج کرد!/ کشف شمش های مسروقه از کابینت خانه سارق/ مادر از خون پسرش گذشت/ جنایت با طراحی تصادف ساختگی/ استرداد آخرین متهمان سرقت صندوق امانات بانک ملی/ شکار روباه دیوار در زندان! - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (شنبه یکم بهمن ماه سال 1401) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  آخرین آمار کرونا در ایران مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به 7 میلیون و 563 هزار و 273 تن رسید.

بیشتر بخوانید انتقام عروس عصبانی از مادرشوهر عروس عصبانی که مادرشوهرش را تا یک قدمی مرگ کشانده بود به تصور اینکه مرتکب قتل شده به شمال کشور فرار کرد.

بیشتر بخوانید مردی زنش را فلج کرد! او بار ها دخترم را کتک زده بود، اما وقتی به حالت قهر به منزل ما می آمد به دلیل مظلومیتی که داشت چیزی درباره شکنجه های شوهرش نمی گفت.

بیشتر بخوانید کشف شمش های مسروقه از کابینت خانه سارق کارگر کارگاه طلاسازی که با جلب اعتماد صاحبکارش و دسترسی به کلید های کارگاه 5 کیلو طلا سرقت کرده بود از سوی پلیس اصفهان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید مادر از خون پسرش گذشت استاد دانشگاه که به اتهام قتل خواهرش محاکمه شده بود در حالی به 3 سال حبس محکوم شد که مادرش از قصاص او صرف نظر کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام عروس عصبانی از مادرشوهر

انتقام عروس عصبانی از مادرشوهر