مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 20:552023-01-21سياسي

احداث تصفیه خانه های محلی، عامل بازدارنده تغییرکاربری باغات شهری


رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: احداث تصفیه خانه های محلی علاوه بر حفظ فضای سبز این باغات به جهت جمع آوری بخشی از فاضلاب شهری نیز کمک خواهد کرد و همچنین این اقدام به عنوان عاملی بازدارنده در جهت تغییر کاربری این باغات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسعود زارعی امروز در حاشیه نشست مشترک با اساتید بخش زمین شناسی دانشگاه شیراز و مدیران شهری به خبرنگاران گفت: این نشست با موضوع ایجاد تصفیه خانه های محلی در شهر شیراز برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این نشست ضمن توجه به نقطه نظرات اساتید دانشگاه شیراز و باتوجه به توجیهات مربوط به اقداماتی که الزام است بر احیای باغات قصردشت و جلوگیری از خشک شدن درختان و فضای سبز این باغات در آینده تاکید شد.

وی اضافه کرد: باتوجه به موقعیت خاص منطقه و مسیر انتقال لوله شبکه فاضلاب شهر مقرر شد که ضمن رعایت نقطه نظرات و دیدگاه های اساتید دانشگاه بر الزام و اجرای شهرداری بر موضوع احداث تصفیه خانه های لوکال در محدوده باغات قصردشت اقدام شود.

زارعی به جلوگیری از تخریب زیاد باغات و سو استفاده سوداگران در جهت تغییر کاربری این فضاها، تأکید کرد و گفت: احداث تصفیه خانه های محلی علاوه بر حفظ فضای سبز این باغات به جهت جمع آوری بخشی از فاضلاب شهری نیز کمک خواهد کرد و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تصفیه خانه های محلی، عامل بازدارنده تغییرکاربری باغات شهری

احداث تصفیه خانه های محلی، عامل بازدارنده تغییرکاربری باغات شهری