مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 20:452023-01-21حوادث

کشف شمش های مسروقه از کابینت خانه سارق


کارگر کارگاه طلاسازی که با جلب اعتماد صاحبکارش و دسترسی به کلیدهای کارگاه 5 کیلو طلا سرقت کرده بود از سوی پلیس اصفهان دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سرهنگ حسین تُرکیان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: چندی قبل متصدی یک کارگاه طلاسازی با مراجعه به پلیس از سرقت پنج کیلو طلای ساخته شده به همراه پنج عدد شمش طلا و یک دستگاه ضبط تصاویر خبر داد و کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان و کارشناسان بررسی صحنه جرم بلافاصله در محل حضور یافته و تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند.

در مشاهدات اولیه مشخص شد قفل های ورودی کارگاه و همچنین در گاوصندوق با کلید باز شده و با توجه به سرقت دستگاه ثبت تصاویر طوری صحنه سازی شده بود که کارآگاهان تصور کنند سرقت از سوی متصدی کارگاه رخ داده است.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان بدون توجه به صحنه سازی های صورت گرفته با دقت به تحقیقات خود ادامه دادند تا اینکه صحبت های ضد و نقیض یکی از کارگران این کارگاه باعث شد تا به او ظنین شوند.

سرانجام با اقدامات پیچیده و هوشمندانه ارتکاب سرقت از کارگاه طلاسازی توسط کارگر مذکور برای کارآگاهان محرز شد و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی دستگیر شد و به پلیس آگاهی استان اصفهان انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف شمش های مسروقه از کابینت خانه سارق

کشف شمش های مسروقه از کابینت خانه سارق