مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 18:062023-01-21اجتماعي

از عدم پرداخت عوارض آلایندگی تا اثرات مخرب زیست محیطی نیروگاه رامین


نیروگاه رامین علی رغم آلودگی های محیط زیستی که در منطقه ایجاد کرده است از دادن حق مردم در قالب آلایندگی ها خودداری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، هم زیستی با آلودگی قصه ی تکراری مردمانی است که در حاشیه ی صنایع آلاینده گذران زندگی می کند.

صنایعی که دودِ خطرآفرین ناشی از فعل و انفعالات شیمیایی را از طریق دود کش های غول پیکر به هوا می فرستند.

پساب و فاضلاب صنعتی تولیدی شان نیز در رودخانه ها رها می سازند و خاک هم تا کیلومترها بی نصیب نخواهند گذاشت از ردِ این آلاینده ها.

نیروگاه حرارتی رامین در اهواز نیز به عنوان یکی از مهمترین صنایعی که در زمینه تولید برق فعالیت می کند، 37 سال است که ساکنان روستاهای تل بومه، شجیرات، حنیری، ابوهاون، گصوان، سرداحی، ام اغریب و حبیشی از توابع شهرهای ویس و ملاثانی در استان خوزستان را قربانی آلاینده های خود ساخته است.

نتایج یک تحقیق نشان می دهد که فعالیت این نیروگاه آثار مخربی بر زمین های کشاورزی شهرهای ویس و رامین که در حاشیه نیروگاه رامین واقع شده اند، به جای گذاشته و سبب افزایش غلظت فلزات سنگین نظیر سرب و روی در این اراضی شده و درجه ی آلودگی خاک را بالا برده است.

پایان مازوت سوزی مجوز بی توجهی به مسئولیت اجتماعی نیست در عین حال علاوه بر این آثار مخرب زیست محیطی، همزمان با سرد شدن هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عدم پرداخت عوارض آلایندگی تا اثرات مخرب زیست محیطی نیروگاه رامین

از عدم پرداخت عوارض آلایندگی تا اثرات مخرب زیست محیطی نیروگاه رامین