مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 17:262023-01-21اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه بین زنجان و اتاق بازرگانی بانوان پیشاور پاکستان


استاندار زنجان از انعقاد تفاهم نامه همکاری برای برقراری ارتباطات مشخص بین زنجان و اتاق بازرگانی بانوان پیشاور خبر داد و افزود: حوزه های فعالیت این ارتباطات شامل کشاورزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رییس و ناییب رییس اتاق بازرگانی بانوان پیشاور پاکستان در کنفرانس زنان تاثیرگذار که در تهران برگزار شد، حضور یافته بودند، اظهار کرد: با توجه به اینکه این اشخاص در یک اتاق بازرگانی مختص بانوان فعال هستند درصدد بودیم که از تجربیات آن ها استفاده کنیم.

استاندار زنجان از انعقاد تفاهم نامه همکاری برای برقراری ارتباطات مشخص بین زنجان و اتاق بازرگانی بانوان پیشاور خبر داد و افزود: حوزه های فعالیت این ارتباطات شامل کشاورزی، صنایع پایین دستی کشاورزی، شاخه های مختلف هنر، معدن و در نهایت حوزه it مشخص شده است که قرار است این ارتباطات توسط کانون زنان بازرگان اتاق بازرگانی زنجان مدیریت و هماهنگ شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به امور بانوان توانمند فعال در حوزه اقتصاد تصریح کرد: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی قرار می گیرد.

افشارچی با تاکید بر ضرورت پررنگ شدن حضور بانوان کارآفرین در عرصه گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر فصل تخصیص اعتبارات تبصره 16 و 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه بین زنجان و اتاق بازرگانی بانوان پیشاور پاکستان

انعقاد تفاهم نامه بین زنجان و اتاق بازرگانی بانوان پیشاور پاکستان