مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 17:002023-01-21ورزشي

بازگشایی مجموعه ورزشی سهند تهران پس از 5 سال


شهردار منطقه 16 با اشاره به اینکه مجموعه سهند قدیمی خاستگاه بسیاری از پیشکسوتان فوتبال بوده و میراث محله خزانه محسوب می شود، گفت: نونواری این زمین فوتبال یکی از دغدغه های جدی فوتبال دوستان اهالی این محله است که پس از 5 سال تعطیلی مجدد فعالیت خود را آغاز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مرتضی روحانی در این باره اظهارکرد: مجموعه سهند واقع در ناحیه 3 خیابان شهید همدانی، خیابان فیروز آبادی با مساحت 11200 متر مربع با زمین فوتبالی به مساحت 6000 متر مربع آماده بهره برداری می شود.

وی افزود: از فضاهای موجود در این مجموعه می توان به دو رختکن مجزا با سرویس های بهداشتی و دوش های مورد نیاز و اتاق های داور و مربی به مساحت 200 متر مربع، سالن های بدنسازی، کشتی به مساحت 450 متر مربع، سکوی تماشاچیان واقع در ضلع غرب مجموعه با ظرفیت 1000 نفر، نگهبانی و اتاق مدیریت به مساحت 80 متر مربع، زمین فوتبال چمن مصنوعی به مساحت 6000 متر مربع، پیست دو پیرامون زمین فوتبال به مساحت 450 متر مربع و .

اشاره کرد.

شهردار منطقه 16 در پایان خاطرنشان کرد: بازسازی مجموعه طی دو قرارداد جداگانه، یک فقره قرارداد مرمت و بازسازی ابنیه و یک فقره قرارداد تعویض چمن مصنوعی در دستور کار معاونت فنی و عمران قرار گرفت و عملیات عمرانی از اواخر مهر ماه سال جاری آغاز و تا 22 بهمن ماه سال جاری به مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مجموعه ورزشی سهند تهران پس از 5 سال

بازگشایی مجموعه ورزشی سهند تهران پس از 5 سال