مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 16:552023-01-21سياسي

74 فقره پرونده قصاص توسط شورای حل اختلاف خوزستان صلح و سازش شد


در 9 ماهه گذشته سال جاری اعضای شوراهای حل اختلاف خوزستان توانستند 74 فقره پرونده قصاص نفس را منتهی به صلح و سازش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی بعد از ظهر امروز شنبه در نشست با رؤسای شعب تخصصی اصناف شورای حل اختلاف استان خوزستان بیان کرد: قضا زدایی و حبس زدایی از سیاست های دستگاه قضایی در راستای اجرای عدالت است.

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان افزود: یکی از کاربردی ترین راهکارهای آنکه باعث کاهش و جلوگیری از تنش ها و اختلافات فی مابین اصناف، گسترش و توسعه شعب تخصصی به ویژه اصناف شورای حل اختلاف می شود و این امر آثار بسیار خوبی در روند کاهشی ورودی پرونده به دادگاه ها و دادسراها دارد.

وی ادامه داد: پرونده های فراوانی در محاکم هستند که به اختلافات اصناف ارتباط دارند و راهکار رفع آنها ایجاد شعب تخصصی ویژه شورای حل اختلاف است که می توان در کمترین زمان ممکن از طریق افراد متخصص و کارآمد مورد رسیدگی و منتهی به صلح و سازش شوند.

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: آثار و برکاتی که در صلح و سازش وجود دارد در یک حکم قضایی نیست و با تدابیر و راهکارهای مناسب در 9 ماهه گذشته سال جاری اعضای شوراهای حل اختلاف خوزستان توانستند 74 فقره پرونده قصاص نفس را منتهی به صلح و سازش کنند و این نشان دهنده توانمندی بسیار خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 فقره پرونده قصاص توسط شورای حل اختلاف خوزستان صلح و سازش شد

74 فقره پرونده قصاص توسط شورای حل اختلاف خوزستان صلح و سازش شد