مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 16:402023-01-21اقتصادي

فراخوان شهرداری تهران برای واگذاری پروژه های زیباسازی شهری


سازمان زیباسازی شهر تهران جهت ارزیابی و انتخاب مجری واجد شرایط برای واگذاری پروژه های حوزه زیباسازی شهری، فراخوان مطالعاتی و پژوهشی منتشر کرد.

- سازمان زیباسازی شهر تهران جهت ارزیابی و انتخاب مجری واجد شرایط برای واگذاری پروژه های حوزه زیباسازی شهری، فراخوان مطالعاتی و پژوهشی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اهمیت مطالعات تطبیقی و پژوهشی در جهت بهبود کیفیت اجرای طرح های زیباسازی شهری ، فراخوان ارزیابی و انتخاب مجری واجد شرایط برای واگذاری پروژه های مطالعاتی و پژوهشی از سوی سازمان زیباسازی شهرتهران منتشر شد.

بر اساس این گزارش موضوعاتی همچون امکان سنجی و تدوین راهکارهای هوشمندسازی آذین بندی های نوری (ریسه های نوری)، مطالعات تطبیقی وضعیت مجسمه های شهر تهران با چند کلانشهر جهان از جمله عناوین مطروحه در این فراخوان است.

از دیگر عناوین درج شده می توان به موضوع مطالعات تطبیقی وضعیت نقاشی دیواری های شهر تهران با چند کلانشهر جهان، بررسی روش های مشارکت در احداث و نگهداری سرویس های بهداشتی و همچنین موضوع شناسایی روش های هوشمندسازی و ثبت مکانیزه تابلوهای صنفی شهر تهران اشاره کرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، مهلت ارسال مدارک تا تاریخ 24 بهمن ماه امسال خواهد بود و از اشخاص حقیقی و حقوقی علاقه مند به همکاری دعوت می شود برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان شهرداری تهران برای واگذاری پروژه های زیباسازی شهری

فراخوان شهرداری تهران برای واگذاری پروژه های زیباسازی شهری