مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 16:102023-01-21اقتصادي

ثبت درخواست4500نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی در مرکزی


مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: تاکنون 4500 متقاضی درخواست خود را در سامانه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ثبت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید فرامرزی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی امسال تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی استان مرکزی اعتبار قابل توجهی را همراه دارد.

وی افزود: تاکنون 4500 متقاضی در 29 عرصه و 60 زیر شاخه با موضوعات امنیت غذایی، صنایع دستی و صنایع تبدیلی درخواست خود را در سامانه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ثبت کرده اند.

فرامرزی درباره شرایط لازم برای ثبت نام کنندگان گفت: متقاضیان در گذشته نباید از تسهیلات اشتغالزایی دولت استفاده کرده باشند، شاغل نبوده و تحت پوشش بیمه اجباری نباشند و همچنین ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت نیز برای آقایان الزامی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با بیان اینکه این تسهیلات صرفاً به افرادی اعطا می شود که توانمندی و مهارت لازم را در حوزه کسب وکار خود داشته باشند، اضافه کرد: برای تأیید مهارت و دریافت وام، متقاضی لازم است مدرک تحصیلی مرتبط، گواهی دوره های فنی و حرفه ای یا گواهی معتبری که جهت احراز مهارت او کافی بوده در پرونده خود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت درخواست4500نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی در مرکزی

ثبت درخواست4500نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی در مرکزی