مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 16:052023-01-21ورزشي

انتخاب و معرفی رییس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی قزوین


مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین گفت: مجید ابوالحسنی به مدت چهار سال، به عنوان رییس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی قزوین، توسط مجمع انتخاباتی این هیئت انتخاب شد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین گفت: مجید ابوالحسنی به مدت چهار سال، به عنوان رییس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی قزوین، توسط مجمع انتخاباتی این هیئت انتخاب شد.

عباس علایی مقدم اظهار کرد: قزوین یکی از استان های شاخص در حوزه ورزش های بومی و محلی کشور است و مجید ابوالحسنی به مدت چهار سال، با کسب 14 رأی از مجموع 15 رأی به عنوان رییس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی قزوین انتخاب شد.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، وی افزود: توجه به ورزش روستایی برای شناسایی استعدادهای ورزشی در اولویت برنامه های وزارت ورزش و این اداره کل در استان است.

این مسئول ادامه داد: هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی می تواند در پیشبرد اهداف نظام تندرستی، ورزش همگانی و احیای سنت های بومی پیشرو باشد.

وی با اشاره به 260 خانه روستایی در سطح استان، بیان کرد: در صورت حمایت از ورزشکاران روستایی می توان شاهد حضور آنان در رقابت های مختلف کشوری بود؛ چراکه ورزشکاران مستعد و توانمندی در سطح روستاهای وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب و معرفی رییس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی قزوین

انتخاب و معرفی رییس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی قزوین