مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-21ورزشي

نبود اسپانسر مشکل ورزش بانوان/ بانوی تیرانداز به آرزویش رسید


سرپرست ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اهمیت ورزش بانوان گفت: عدم ورود اسپانسر در این حوزه از جمله مشکلات ورزش بانوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل عالیشان بعدازظهر شنبه در آیین تقدیر از هانیه رستمیان قهرمان تیراندازی که موفق به کسب اولین سهمیه المپیک شد، اظهار داشت: هانیه رستمیان بعنوان بانوی محجبه و افتخار آفرین، از افتخارات استان و کشور است.

عالیشان افزود: از اینکه یک بانوی محجبه مازندرانی موفق شد اولین سهمیه المپیک را کسب کند باعث افتخار ماست.

وی از اهمیت ورزش بانوان گفت و بیان داشت: بحث ورزش بانوان از اهمیت بالایی برای اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برخوردار است که عدم ورود اسپانسرها در حوزه بانوان از مشکلاتی است که بدنبال رفع آن هستیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران خواستار حمایت حامیان، سرمایه گذاران و خیرین ورزشی از ورزشکاران مازندرانی شد و بیان کرد: بحث حمایت از قهرمانان برای امنیت و آرامش خاطر ورزشکاران مان است که ما بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که این قهرمانان ما راحت تر و با خاطر جمعی تمرینات خودشان را ادامه دهند.

عالیشان باری دیگر ضمن تقدیر از اقدام خیرخواهانه مهندس اکبرزاده، افزود: قطعا تبعات نهایی این حمایت ها افتخار آفرینی و به اهتزاز در آوردن پرچم سه رنگ کشور عزیزمان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود اسپانسر مشکل ورزش بانوان/ بانوی تیرانداز به آرزویش رسید

نبود اسپانسر مشکل ورزش بانوان/ بانوی تیرانداز به آرزویش رسید