مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-21دانش

چهارده مقاله درباره آرای فیلسوفان باستان در مورد شادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «جست و جو برای زندگی خوب: آرای فیلسوفان باستان در مورد شادی»، شامل چهارده مقاله بوده و همانطور که از عنوانش پیداست بر شادی در فلسفه یونان باستان تمرکز دارد.

- کتاب جست و جو برای زندگی خوب: آرای فیلسوفان باستان در مورد شادی ، شامل چهارده مقاله بوده و همانطور که از عنوانش پیداست بر شادی در فلسفه یونان باستان تمرکز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب جست و جو برای زندگی خوب: آرای فیلسوفان باستان در مورد شادی ، شامل چهارده مقاله بوده و همانطور که از عنوانش پیداست بر شادی در فلسفه یونان باستان تمرکز دارد.

چند سالی است که علاقه فزاینده ای به شادی و تاریخچه آن در رشته های مختلف مانند روانشناسی، علوم اجتماعی، مطالعات ادبی و همچنین در فرهنگ عامه وجود داشته است.

در واقع، این تغییر علاقه به عنوان یک چرخش سعادت خواهانه توصیف شده است.

بنابراین، تمرکز این مجلد بسیار با علایق معاصر ما مطابقت دارد، اما مهم تر از همه به پژوهش در مورد اخلاق یونان باستان کمک می کند.

کتاب های فراوانی درباره اخلاق باستانی وجود دارد، اما این اثر از دو جهت برجسته است.

اولاً، این کتاب عمدتاً در مورد ارسطو نیست، که شخصیت متعارف اخلاق باستان است، بلکه شامل مقالاتی درباره افلاطون، مکاتب هلنیستی، مفسران یو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارده مقاله درباره آرای فیلسوفان باستان در مورد شادی

چهارده مقاله درباره آرای فیلسوفان باستان در مورد شادی