مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-21سياسي

هیچ تخلفی از برگزاری کنکور در کرمانشاه گزارش نشد


رییس ستاد استانی آزمون های سراسری در کرمانشاه به امنیت بالای برگزاری مرحله اول آزمون سراسری سال 1402 در استان اشاره کرد و گفت: امسال برای اولین بار هیچ تخلفی از برگزاری کنکور در کرمانشاه گزارش نشد.

- دکتر محمدنبی احمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مرحله اول آزمون سراسری سال 1402 طی روزهای 29 و 30 بهمن، اظهار کرد: در این مرحله 32 هزار و 920 داوطلب از کرمانشاه شرکت کردند که حدود 18 هزار و 110 نفر معادل 60 درصد آنها را بانوان و 14 هزار و 810 نفر معادل 40 درصد را آقایان تشکیل دادند.

وی به تلاش های انجام شده برای بالا بردن امنیت این مرحله از آزمون اشاره کرد و افزود: نتیجه این تلاش ها که پیش از آزمون، حین آزمون و پس از آن مورد توجه جدی قرار گرفت، منجربه این شد که آزمونی با امنیت بالا برگزار کردیم.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه تصریح کرد: امسال برای اولین بار هیچ تخلفی از برگزاری آزمون سراسری در کرمانشاه گزارش نشد، درحالیکه پیش از این همواره استان ما در بحث تخلفات رتبه های بالای کشور را داشت.

وی تاکید کرد: در این مرحله از آزمون مسئولین به منظور بالا بردن ضریب امنیت امتحانات طی روزهای پنج شنبه و جمعه اینترنت همراه را قطع کردند و در محدوده ای که حوزه امتحانی بود نیز به صورت نقطه ای اینترنت قطع شد که این مسئله روی امنیت آزمون تاثیرات مثبتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ تخلفی از برگزاری کنکور در کرمانشاه گزارش نشد

هیچ تخلفی از برگزاری کنکور در کرمانشاه گزارش نشد