مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-21اقتصادي

درخواست نماینده قاین ازوزارت نفت/دولت ذخیره سازی گاز راپیگیری کند


نماینده قاین و زیرکوه در مجلس گفت: وزارت نفت باید در خصوص شهرک های صنعتی و مجتمع های تجاری، صنایع و معادن مشهد محدودیت مصرف گاز را اعمال کند تا در خراسان جنوبی دچار افت فشار نشویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلمان اسحاقی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم اقدامات خوبی برای تامین گاز انجام شده است، اظهارکرد: یکی از دغدغه های ما در دولت قبل بحث ذخیره سازی گاز بود که متأسفانه در دولت های گذشته به آن بی توجهی شد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس بیان کرد: با پیگیری هایی که از ابتدای دولت سیزدهم داشتیم بحث ذخیره سازی گاز در اولویت ما قرار گرفت و عملیات اجرایی فاز دوم گاز شورجه را در استان خراسان رضوی شاهد بودیم.

اسحاقی ادامه داد: 21 محل برای جبران افت فشار در طول مسیر با تدبیر وزیر نفت و برای اینکه در خراسان جنوبی افت فشار را نداشته باشیم ایجاد شد.

گلایه از تعطیلی واحدهای صنعتی در فصل زمستان وی گفت: استانی مانند خراسان جنوبی هر ساله زمستان سختی را تجربه می کند اما امسال که شاهد زمستان سخت در تمام کشور بودیم این سختی برای مردم خراسان جنوبی بیشتر شد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه با اشاره به اینکه هر ساله ما در فصل زمستان چهار تا پنج ماه شاهد تعطیلی صنایع و کارخانجات سیمان، فولاد و معادن هستیم، اظهارکرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده قاین ازوزارت نفت/دولت ذخیره سازی گاز راپیگیری کند

درخواست نماینده قاین ازوزارت نفت/دولت ذخیره سازی گاز راپیگیری کند