مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-21فرهنگي

کتاب «روش های عددی کاربردی برای مهندسان شیمی» به زبان انگلیسی منتشر شد


کتاب «روش های عددی کاربردی برای مهندسان شیمی» تألیف مشترک نوید مستوفی استاد دانشکدگان فنی دانشگاه تهران و الکیس کنستانتینیدس استاد درگذشته دانشگاه راتگرز نیوجرسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، کتاب روش های عددی کاربردی برای مهندسان شیمی که نسخه بازبینی شده، تکمیل شده و به روزرسانده کتاب روش های عددی برای مهندسان شیمی با کاربرد متلب است، مهندسان و دانشجویان شیمی را با ویژگی ها، مزایا و معایب کاربرد روش های عددی آشنا می کند.

نوید مستوفی در معرفی این نسخه تازه گفت: در این کتاب، انواع روش های محاسبات عددی را ارائه کرده ایم و به کاربرد آن ها در حل مسائل مهندسی، به ویژه مهندسی شیمی پرداخته ایم.

این روش ها شامل حل معادلات جبری خطی و غیرخطی، مسائل مقدار ویژه، تفاضل های محدود، درون یابی، محاسبه مشتق و انتگرال گیری عددی، حل معادلات دیفرانسیل معمولی (شامل مسائل مقدار اولیه و مقدار مرزی)، حل معادلات دیفرانسیل پاره ای و برازش خطی و غیرخطی می شوند.

استاد دانشگاه تهران افزود: برنامه نویسی به زبان متلب (MATLAB) و استفاده از صفحه گسترده اکسل به دلیل داشتن کتابخانه بزرگ توابع، زبان ساختاری قوی و ابزارهای تجسم گرافیکی غنی، به عنوان محیط های محاسباتی در سراسر کتاب مورد استفاده قرار گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «روش های عددی کاربردی برای مهندسان شیمی» به زبان انگلیسی منتشر شد

کتاب «روش های عددی کاربردی برای مهندسان شیمی» به زبان انگلیسی منتشر شد