مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-21سياسي

گزیده بیانات رهبر انقلاب درباره زبان فارسی به بنگالی منتشر شد


کتاب «میراث فراگیر» حاوی بیانات حضرت آیت الله خامنه ای، درباره نگهداشت، آموزش و گسترش زبان و ادبیات فارسی با ترجمه سیف الاسلام خان به زبان بنگالی ترجمه و منتشر شد.

- کتاب میراث فراگیر حاوی بیانات حضرت آیت الله خامنه ای، درباره نگهداشت، آموزش و گسترش زبان و ادبیات فارسی با ترجمه سیف الاسلام خان به زبان بنگالی ترجمه و منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب میراث فراگیر حاوی بیانات حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نگهداشت، آموزش و گسترش زبان و ادبیات فارسی ویژه کشورهای منطقه قفقاز، آسیای میانه، صغیر و جنوب شرقی، هند، بنگلادش، سریلانکا، پاکستان، افغانستان و تاجیکستان است.

این اثر که توسط محمدحسن مقیسه گردآوری و پژوهش و از سوی انتشارات انقلاب اسلامی به زبان فارسی منتشر شده است، قابل استفاده برای تمامی دوستداران غیر ایرانی زبان فارسی خواهد بود.

سیف الاسلام خان، استاد زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه ملی داکا این اثر را به زبان بنگالی ترجمه و توسط عبدالصبور خان، از دیگر اساتید این دانشگاه و برنده جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در بخش بین الملل در سال 1400 ویراستاری آن را انجام دادند.

کتاب میراث فراگیر با مقدمه ای از عبدالصبور خان توسط انتشارات بنگالی شوچی پوترا و تحت نظارت رایزنی فرهنگی جمهوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزیده بیانات رهبر انقلاب درباره زبان فارسی به بنگالی منتشر شد

گزیده بیانات رهبر انقلاب درباره زبان فارسی به بنگالی منتشر شد