مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:252023-01-21اقتصادي

عملیات حفاری تونل اول انتقال آب شبکه آبیاری پایاب سد گیوی به پایان رسید


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از پایان عملیات حفاری تونل اول انتقال آب شبکه آبیاری پایاب سد گیوی به طول 800 متر است.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از پایان عملیات حفاری تونل اول انتقال آب شبکه آبیاری پایاب سد گیوی به طول 800 متر است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل اول بهمن در بازدید از این سد با تاکید بر لزوم تسریع عملیات اجرایی این پروژه گفت: عملیات حفاری تونل اول انتقال آب شبکه آبیاری پایاب سد گیوی به طول 800 متر به پایان رسیده و مقدار پیشرفت حفاری تونل دوم نیز 25 درصد می باشد که پیش بینی می شود حفاری این تونل هم بهار سال آینده به اتمام برسد.

علی حیدری با عنوان اینکه پیشرفت فیزیکی سامانه انتقال شبکه گیوی به 30 درصد رسیده است گفت: با اجرای شبکه آبیاری و زهکشی گیوی سه هزار هکتار از اراضی زراعی شهرستان کوثر و یک هزار و 20 هکتار باغات زیر پوشش آبی قرار می گیرد.

وی با تشریح ابعاد فنی این پروژه گفت: اجرای شبکه اصلی آبیاری و زهکشی سد گیوی شامل 2 بخش سامانه انتقال آب از سد به شبکه به طول 7.

6 کیلومتر با لوله فولادی به قطر 1600 میلی متر و خطوط لوله تحت فشار و سازه های آبی وابسته به طول 60 کیلومتر با لوله های فولادی، جی آرپی و پلی اتیلن در سایزهای مختلف از 130 میلیمتر تا 1600 میلیمتر در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات حفاری تونل اول انتقال آب شبکه آبیاری پایاب سد گیوی به پایان رسید

عملیات حفاری تونل اول انتقال آب شبکه آبیاری پایاب سد گیوی به پایان رسید