مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-21اقتصادي

برگزاری پویشی برای جذب طرح های بهینه سازی انرژی و محیط زیست


با برگزاری پویش ملی استارتاپی در حوزه سه فناورانه مرتبط با بهینه سازی انرژی و محیط زیست، نسبت به دریافت ایده های نوآورانه اقدام می شود.

- با برگزاری پویش ملی استارتاپی در حوزه سه فناورانه مرتبط با بهینه سازی انرژی و محیط زیست، نسبت به دریافت ایده های نوآورانه اقدام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پویش ملی معرفی ظرفیت های بازار بهینه سازی انرژی و محیط زیست به منظور کمک به حل چالش های حوزه بهینه سازی مصرف انرژی توسط کارآفرینان، نخبگان و فناوران داخلی و در راستای سند ملی راهبرد انرژی کشور برگزار می شود.

این رویداد به همت شتاب دهنده مهام توس و با حمایت ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود و طی آن اقدام به جذب ایده های نوآورانه با موضوعات فناوری های نوین در پیش خرید و تبادل انرژی در بازار انرژی ، بهینه سازی مصرف انرژی و تغییر نگرش در مصرف انرژی با به کارگیری علوم شناختی و رفتاری خواهد شد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، آشنایی با بازار بهینه سازی انرژی و محیط زیست ، امکان استفاده از کارگاه های آموزشی با حضور اساتید مجرب ، استفاده و بهره مندی از تجارب موفق صنایع و خبرگان در حوزه بهینه سازی ، دریافت گواهینامه حضور در روید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویشی برای جذب طرح های بهینه سازی انرژی و محیط زیست

برگزاری پویشی برای جذب طرح های بهینه سازی انرژی و محیط زیست