مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-21بين الملل

جدیدترین تحولات سوریه؛ تشدید تنش در جبهه های مختلف با بهره برداری ترکیه


همزمان با پنجمین سالگرد عملیات نظامی «شاخه زیتون» ترکیه علیه سوریه، جبهه های مختلف در این کشور طی 48 ساعت اخیر شاهد تشدید تنش میان بازیگران و طرف های مختلف حاضر در این کشور بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طی دو روز گذشته مناطق متعددی در شمال سوریه، شرق و جنوب این کشور شاهد تشدید درگیری ها، تیراندازی و بمباران بود که به کشته و زخمی شدن شماری منجر شد.

العربی الجدید با انتشار گزارشی از این وضعیت، نوشت که این تشدید تنش ها بازتابی از متزلزل بودن تماس های سیاسی بین بازیگران مختلف در صحنه سوریه است.

بر اساس این گزارش، در جریان حمله توپخانه ای به شهر اعزاز ( واقع در ریف شمالی حلب که تحت کنترل شبه نظامیان معارض سوری تحت حمایت ترکیه است)، چندین نفر زخمی شدند.

گفته می شود؛ منبع این حملات شبه نظامیان موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد)،و نیروهای ارتش سوریه در ریف حلب بود.

درگیری و بمباران متبادل میان قسد و ارتش ترکیه در سراسر  یک نیروی محلی در گفت وگو با العربی الجدید ، ادعا کرد که گلوله های توپخانه ای از مناطق تحت کنترل قسد و نیروهای ارتش سوریه در مجاورت شهر اعزاز، محله های مسکونی نزدیک پایگاه ترکیه در مجاورت بیمارستان ملی در اعزاز و حومه های جنوبی این شهر را هدف قرار دادند و این حملات به زخمی شدن هشت غیرنظامی از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین تحولات سوریه؛ تشدید تنش در جبهه های مختلف با بهره برداری ترکیه

جدیدترین تحولات سوریه؛ تشدید تنش در جبهه های مختلف با بهره برداری ترکیه