مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-21اقتصادي

ماجرای فرار مالیاتی پزشکان و مطب های بدون کارتخوان


معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی، در خصوص استفاده از کارت خوان در مطب ها و پرداخت مالیات جامعه پزشکی، توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی سالاریان، با عنوان این موضوع که رییس سازمان امور مالیاتی کشور چندی پیش در مصاحبه ای اعلام نمود که جامعه پزشکی از خوش حساب ترین مودیان مالیاتی هستند، گفت: متأسفانه برخی از مسئولان سازمان امور مالیاتی مدعی شدند که 50 درصد از پزشکان کارتخوان ندارند، در حالی که این ادعا قطعاً کذب است.

وی با بیان اینکه شواهد نشان می دهد به علت فقدان پول نقد هرگونه فعالیت اقتصادی بدون کارتخوان ممکن نیست، افزود: به دلیل مسئولیت تضامنی سازمان نظام پزشکی با سازمان امور مالیاتی، اخیراً بیش از 200 نامه به نظام پزشکی شهرستان ها ارسال و اسامی همکارانی که توسط سازمان امور مالیاتی به عنوان افرادی که پرونده مالیاتی و کارتخوان ندارند، پیگیری شد.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ادامه داد: در گزارش ارسالی شهرستان ها مشخص شد یا مطب این همکاران تعطیل شده و یا این ادعا خلاف و کذب بوده است.

طبق مستندات ارائه شده همکاران یاد شده دارای پرونده مالیاتی و کارتخوان فعال بودند.

سالاریان با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت به عنوان متولیان سلامت هنوز از تعداد حتی تقریبی پزشکان شاغل در کشور، پزشکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای فرار مالیاتی پزشکان و مطب های بدون کارتخوان

ماجرای فرار مالیاتی پزشکان و مطب های بدون کارتخوان