مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-21اقتصادي

املاک واقع در محدوده شهری قیدار تا پایان سال دارای پلاک می شوند


شهردار شهر قیدار از اجرای پروژه پلاک کوبی املاک در این شهر و برای نخستین بار در استان زنجان خبر داد و گفت: با اتمام این طرح، املاک واقع در محدوده شهری قیدار تا پایان سال جاری دارای پلاک می شوند.

-  سیدمصطفی موسوی، شهردار شهر قیدار امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس، با اشاره به آغاز پروژه پلاک کوبی املاک شهر قیدار اظهار کرد: قیدار، نخستین شهر استان زنجان است که طرح پلاک کوبی تمامی املاک را در دستور کار قرار داده است.

موسوی با تاکید بر لزوم همکاری با اداره پست در شناسایی املاک و همسان سازی پلاک ها افزود: این طرح با همکاری اداره کل پست در حال انجام هست و هزینه های بازنگری پلاک کوبی، شناسایی املاک فاقد پلاک و پلاک کوبی توسط شهرداری پرداخت می شود.

شهردار قیدار اعتبار این پروژه را نزدیک به 7 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اقدامات مربوط به نصب کد پستی به همراه شماره پلاک کلیه املاک واقع در محدوده شهری به طور کامل انجام می شود و برابر قرارداد این پروژه تا پایان سال تکمیل شود.

وی در خصوص تعداد املاک واقع در محدوده شهری قیدار هم ابراز کرد: در مجموع 30 هزار رکورد ثبت شده است که پیش بینی می شود حدود 5 هزار مورد آن دارای پلاک بوده و  سایر املاک فاقد پلاک در قالب طرح پلاک کوبی، دارای پلاک می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

املاک واقع در محدوده شهری قیدار تا پایان سال دارای پلاک می شوند

املاک واقع در محدوده شهری قیدار تا پایان سال دارای پلاک می شوند