مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:052023-01-21اجتماعي

تشدید آلودگی هوای تهران و کرج تا حد «بسیار ناسالم»/ از تردد غیرضروری خودداری کنید


سازمان هواشناسی نسبت به افزایش شاخص آلودگی هوا و غلظت آلاینده ها در مناطق پرتردد تهران و کرج تا حد بسیار ناسالم هشدار داد.

- تشدید آلودگی هوای تهران و کرج تا حد بسیار ناسالم / از تردد غیرضروری خودداری کنید سازمان هواشناسی نسبت به افزایش شاخص آلودگی هوا و غلظت آلاینده ها در مناطق پرتردد تهران و کرج تا حد بسیار ناسالم هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ آورده است: در صورت مهار نشدن منابع آلاینده ثابت و متحرک، روزهای شنبه و یکشنبه ( 1 و 2 بهمن ماه) ظرفیت افزایش شاخص آلودگی هوا به ویژه در مناطق پرتردد تهران و کرج تا حد بسیار ناسالم وجود دارد.

در این شرایط جوی سازمان هواشناسی نسبت به کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، مدیریت منابع آلاینده، تاکید بر عدم تردد غیرضروری برای تمام افراد، پرهیز از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز، اتخاذ تدابیر مدیریتی لازم برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده ها تا حد بسیار ناسالم توصیه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی پیش بینی می شود که پدیده ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت های احتمالی را سبب شود.

هشدار نارنجی برای آماده باش دستگاه های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت زا صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید آلودگی هوای تهران و کرج تا حد «بسیار ناسالم»/ از تردد غیرضروری خودداری کنید

تشدید آلودگی هوای تهران و کرج تا حد «بسیار ناسالم»/ از تردد غیرضروری خودداری کنید