مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:312023-01-21پزشكي

افزایش بیماری های قلبی و عروقی در کرمانشاه/ قلب سیگاری ها می گیرد


مدیر بیمارستان قلب و عروق امام علی (ع) کرمانشاه با اشاره به مراجعه ماهیانه 6 هزار و 500 نفر به این بیمارستان، گفت: در این بیمارستان، علت مراجعه حدود 70 تا 80 درصد افرادی که دچار سکته قلبی شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهزاد حیدرپور مدیر بیمارستان قلب و عروق امام علی (ع) کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، از روند افزایشی آمار بیماران قلبی و عروقی در استان کرمانشاه خبر داد  و اظهار کرد: این بیمارستان به چهار استان غرب کشور خدمات ارائه می دهد.

وی با اشاره به مراجعه ماهیانه 6 هزار و 500 نفر به این بیمارستان، گفت:  بیشترین مورد عمل جراحی قلب در بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه عمل باز کردن رگ قلب است که به علت سبک غذایی ناسالم، عدم تحرک و مصرف دخانیات اتفاق می افتد.

مدیر بیمارستان قلب و عروق امام علی (ع) کرمانشاه یکی از مهمترین فاکتورهای خطر در ایجاد بیماری های قلبی و عروقی را مصرف سیگار دانست و گفت: در این بیمارستان، علت مراجعه حدود 70 تا 80 درصد افرادی که دچار سکته قلبی شده، مصرف سیگار است.

وی خاطرنشان کرد: اثرات مضرر مصرف هر نخ سیگاری حدود 8 ساعت در بدن باقی می ماند که با مصرف روزانه سه نخ سیگار در طول 24 ساعت پوشش کامل را می دهد  بنابراین کم کردن سیگار هر چند کار مفیدی است ولی کامل نیست و توصیه به قطع کامل سیگار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماری های قلبی و عروقی در کرمانشاه/ قلب سیگاری ها می گیرد

افزایش بیماری های قلبی و عروقی در کرمانشاه/ قلب سیگاری ها می گیرد