مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:112023-01-21سياسي

نماینده مجلس: تحریم کردن سپاه ناشی از انفعالی بودن سیاست های اروپاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوعً قراردادن سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی توسط اروپایی ها از ابعاد مختلف قابل بررسی است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک نهاد رسمی متعلق به نظام و از بطن مردم است که از همان روز اول تاسیس تا همین الان، در عرصه های متنوع و متعدد جزیی و کلی و مهم و بحرانی در کنار مردم بوده است.

  نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور سپاه پاسداران از جنگ 8 ساله تا مهار منافقین، خنثی کردن کودتاها و فتنه ها مثل 78 و 88 و .

تا موضوع کرونا و کمک در تامین واکسن، برای مردم محرز بوده و هست.

خسروی اسفزار یادآور شد: یکی از دلایل تحریم کردن سپاه از سوی پارلمان اروپا می تواند در اثر ناامیدی دشمن از آثار حداکثری و صددرصدی تحریم ها باشد وی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر؛ دشمن به اغتشاشات اخیر که چندماهی طول کشید نیز دل بسته بود و بعد از اینکه در این قضیه هم شکست خورد، به این کار دست زد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر قواعد عمومی روابط بین الملل، اینکه یک نهاد رسمی و قانونی متعلق به نظام را تروریستی اعلام کنند، یک کار خلاف، غیر عاقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: تحریم کردن سپاه ناشی از انفعالی بودن سیاست های اروپاست

نماینده مجلس: تحریم کردن سپاه ناشی از انفعالی بودن سیاست های اروپاست