مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 09:402023-01-21پزشكي

سرماخوردگی و سینوزیت خود را با این بخورهای گیاهی درمان کنید


یکی از درمان های خانگی برای سرماخوردگی، سینوزیت و بیماری هایی که سیستم تنفسی فوقانی را درگیر می کنند، استفاده از بخور گیاهان دارویی است، بخور برای سرماخوردگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سرماخوردگی یکی از بیماری های شایع فصل پاییز و زمستان است که با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی در میان کودکان و نوجوانان بسیار دیده می شود.

با این وجود با شروع فصل پاییز و زمستان و بازگشایی مدارس کمتر خانواده ای را می بینیم که در این فصل طعم سرماخوردگی، تب، سرفه و آبریزش بینی را نچشیده باشد.

سرماخوردگی ها اگر چه انواع مختلفی دارند اما بیشتر به واسطه ویروس ها به افراد منتقل می شوند و عوارض و علائم آن آبریزش بینی، عطسه، گرفتگی سر، سردردهای خفیف، تب، ضعف، کوفتگی و گلودرد است.

یکی از درمان های خانگی برای سرماخوردگی، سینوزیت و بیماری هایی که سیستم تنفسی فوقانی را درگیر می کنند، استفاده از بخور گیاهان دارویی است، بخور برای سرماخوردگی، می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد و مانع از خشک شدن مخاط تنفسی می شود.

  با تنظیم رطوبت داخل منزل، می توان سرماخوردگی را کاهش داد محمدرضا نصیری، کارشناس و پژوهشگر طب سنتی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در فصل های سرد سال که رطوبت کاهش پیدا می کند، احتمال بروز بیماری های تنفسی و ویروسی نیز اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرماخوردگی و سینوزیت خود را با این بخورهای گیاهی درمان کنید

سرماخوردگی و سینوزیت خود را با این بخورهای گیاهی درمان کنید