مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 09:152023-01-21حوادث

تلف شدن 40 راس حیوان وحشی در تصادفات جاده‎ای مهریز


از ابتدای سال جاری 40 راس حیوان بر اثر برخورد با خودرو در منطقه حفاظت شده کالمند - بهادران این شهرستان تلف شده اند.

- ایسنا/یزد رییس اداره محیط زیست مهریز گفت: از ابتدای سال جاری 40 راس حیوان بر اثر برخورد با خودرو در منطقه حفاظت شده کالمند - بهادران این شهرستان تلف شده اند.

محمدرضا خواجه در نشست با خبرنگاران گفت: منطقه حفاظت شده کالمند - بهادران در مسیر ترانزیتی شمال - جنوب کشور واقع شده لذا یکی از عوامل اصلی تلفات حیات وحش منطقه، حوادث جاده ای است.

وی در این رابطه افزود: در سال جاری بیش از 40 رأس از جانواران مربوط به حیات وحش این منطقه بر اثر حوادث جاده ای تلف شده اند که عمدتاً شامل گونه های آهو، گورخر، روباه، شغال و گرگ بوده اند.

رییس محیط زیست این شهرستان به استقرار صنایع آلاینده در مهریز نیز اشاره و تصریح کرد: حدود 30 واحد آلاینده در شهرستان مهریز در زمینه کاشی و سرامیک و معادن شن و ماسه و فولاد فعالیت دارند که به رغم کنترل و نظارت بر بخش های آلاینده آنها، در تجمع آلودگی و ناسالم بودن هوای شهر مهریز تاثیرگذار هستند.

خواجه تردد وسایل نقلیه موتوری و وسایل گرمایشی منازل را از دیگر عوامل آلایندگی هوا در شهر مهریز خواند و اظهار کرد: از پایان تیرماه تاکنون 142 روز هوای قابل قبول، 11 روز هوای پاک و 27 روز هوای ناسالم در مهریز ثبت شده ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلف شدن 40 راس حیوان وحشی در تصادفات جاده‎ای مهریز

تلف شدن 40 راس حیوان وحشی در تصادفات جاده‎ای مهریز