مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 21:302023-01-20فرهنگي

درخشش نمایش «علی رضا» از مشهد در جشنواره تئاتر ایثار


نمایش «علی رضا» که به کارگردانی محمد جهانپا از مشهد در هفتمین جشنواره تئاتر ایثار شرکت داشت، در بخش های مختلف جشنواره حائز رتبه شد و به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

- ایسنا/خراسان رضوی نمایش علی رضا که به کارگردانی محمد جهانپا از مشهد در هفتمین جشنواره تئاتر ایثار شرکت داشت، در بخش های مختلف جشنواره حائز رتبه شد و به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

نمایش علی رضا به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی محمد جهانپا روایتی از زندگی شهید علیرضا عاصمی، فرمانده گردان تخریب در دوران دفاع مقدس بوده و توسط دفتر تئاتر حوزه هنری خراسان رضوی تولید شده است که توانست در هفتمین جشنواره سراسری تئاتر ایثار حائز رتبه در بخش های مختلف شود.

در این جشنواره محمد جهانپا رتبه نخست کارگردانی، مهدی سیم ریز رتبه سوم نویسندگی، عادله دامغانی رتبه سوم بهترین بازیگری زن، مهدی شریفی رتبه نخست طراحی صحنه و محمود بازدار رتبه برگزیده طراحی بروشور را برای تئاتر علی رضا کسب کردند.

بر این اساس در بخش صحنه ای این جشنواره هیات داوران نمایش علی رضا از مشهد را به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش نمایش «علی رضا» از مشهد در جشنواره تئاتر ایثار

درخشش نمایش «علی رضا» از مشهد در جشنواره تئاتر ایثار