مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 14:502023-01-20اجتماعي

دولت سیزدهم نگاه درآمدی به آلایندگی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه امروز (پنجشنبه، 29 دی ماه) در کارگروه کاهش آلودگی هوای اصفهان در استانداری اصفهان، با طرح این سوال که چه کسی اصفهان را به این وضعیت کشاند؟ گفت: - رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تأکید بر اینکه نگاه دولت سیزدهم به آلایندگی نگاه درآمدی نیست، گفت: به جای دریافت عوارض آلایندگی بهتر است این عوارض را به صنعت بدهیم تا مشکل آلایندگی حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه امروز (پنجشنبه، 29 دی ماه) در کارگروه کاهش آلودگی هوای اصفهان در استانداری اصفهان، با طرح این سوال که چه کسی اصفهان را به این وضعیت کشاند؟ گفت: مردم را مقصر جلوه ندهید، چون مردم نسبت به محیط زیست شان مطالبه گر هستند و در مباحث محیط زیستی خیلی از ما جلوتر هستند.

وی با اشاره به اینکه براساس شاخص ها شهر اصفهان جزو شهر های برخوردار اعلام شده، اظهار کرد:، اما اصفهانی که منابع آب زیرزمینی ندارد، دچار فرونشست زمین شده، زیرساخت های آن در معرض تهدید است، سقف و کف ندارد، چطور به عنوان برخوردار معرفی می شود؟! معتقدم مدل برخورداری باید بومی سازی شود و امروز باید شاخص های محیط زیستی برخورداری را تعیین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم نگاه درآمدی به آلایندگی ندارد

دولت سیزدهم نگاه درآمدی به آلایندگی ندارد