مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 14:112023-01-20سياسي

آیت الله ناصری: تحریم سپاه بارزترین سند دشمنی با ارزش های انسانی و دینی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های امروز 30 دیماه نماز جمعه مرکز استان با اشاره به توطئه های شوم استکبار جهانی علیه ارزش های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان دین سعی دارند با وسوسه های شیطانی انسان های مومن را فریب و جامعه اسلامی را از مسیر حق دور کنند.

وی با بیان این که دین خدا و مرام الهی جنبه روشنگری و هدایت دارد، افزود: دشمنان دین و اسلام ناب محمدی همواره به دنبال خاموش کردن نور الهی هستند و این کار را با طراحی و اجرای توطئه های مختلف انجام می دهند.

امام جمعه یزد در ادامه خطاب به افراد جامعه اسلامی گفت: مومنان باید همیشه امیدوار باشند و بدانند که خداوند خود حامی نورالهی و پیروان دین حق است و فتنه دشمنان را خنثی می کند.

آیت الله ناصری یزدی با بیان این که دشمنان دین و نظام اسلامی در عصر امروز سعی دارند قدرت نظام دینی جمهوری اسلامی ایران را کم کنند، تصریح کرد: تحریم نیروهای انقلابی و سپاه از جمله توطئه و فتنه های شوم استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد، تحریم سپاه را بارزترین سند دشمنی استکبار جهانی با ارزش های انقلابی و دینی ملت ایران دانست و بیان کرد: سپاه و بسیج به معنای واقعی پاسدار دستاوردها و ارزش های اسلام ناب محمدی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: تحریم سپاه بارزترین سند دشمنی با ارزش های انسانی و دینی است

آیت الله ناصری: تحریم سپاه بارزترین سند دشمنی با ارزش های انسانی و دینی است