مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 14:012023-01-20سياسي

توهین به شخصیت های دینی و سیاسی پسندیده نیست


امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه متاسفانه در جامعه ما برخی از افراد هر چه دلشان خواست بر زبان می آورند، گفت: عده ای شخصیت های بزرگ انقلابی، - دینی، سیاسی و علمی را متهم می کنند که این اقدام ناپسند و غیراخلاقی است.

حجت الاسلام محمد قاسم لیوانی ظهر امروز جمعه 30 دی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان، پیشاپیش با گرامیداشتسالروز ولادت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: حضرت در اول ماه رجب سال 57 هجری در مدینه دیده به جهان گشود، روزی یکی از اعراب بددهان پس از برخورد با امام محمد باقر(ع) عبارت نادرستی به کار بُرد که امام فرمودند من باقر هستم نه آنچه که تو می گویی.

وی اضافه کرد: بسیاری از علما، بزرگان و شخصیت های بزرگ دینی ما با پیروی از سیره ائمه(ع)، سعی کردند خود را با سیره و منش آنها تطبیق دهند و گوشه ای از مکارم اخلاق ائمه(ع) را سرمشق خود قرار دادند.

امام جمعه موقت گرگان با طرح این پرسش که در جامعه ما تحمل شنیدن حرف دیگران چقدر است، گفت: متاسفانه در جامعه ما برخی از افراد هر چه دلشان خواست بر زبان می آورند اما آیا مجاز به بیان هر حرفی هستیم؟ عده ای شخصیت های بزرگ انقلابی، دینی، سیاسی و علمی را متهم می کنند حتی اگر فرض کنیم این حرف آنها درست باشد مجاز نیستیم کل شخصیت آن فرد را به خاطر یک اشکال زیرسوال ببریم قطعا آن شخصیت در کنار این اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به شخصیت های دینی و سیاسی پسندیده نیست

توهین به شخصیت های دینی و سیاسی پسندیده نیست