مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 11:362023-01-20پزشكي

آموزش جراحی با واقعیت مجازی


محققان یکی از شرکت های فناور با استفاده از فناوری های AR و BR آموزش های مجازی در حوزه پزشکی ارائه کردند که دانشجویان با استفاده از آن می توانند چهار نوع جراحی مجازی را در اتاق عمل مجازی اجرایی کنند.

- جی پلاس ، حیدر پرماه، مدیر اجرایی این شرکت فناوری، تولید محصولاتی در حوزه آموزش پزشکی و سلامت با استفاده از فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را از دستاوردهای فناورانه این شرکت نام برد و گفت: با استفاده از این فناوری روز دنیا ما اقدام به تولید یکسری محصولات آموزشی و درمانی کردیم که برای ارائه آموزش پروسیجرهای (روش) آموزشی پزشکی و درمانی مورد نیاز کاربرد دارند.

ایسنا نوشت؛ وی ادامه داد: با استفاده از نرم افزارهایی که برای این فناوری نوشته شده است، برای دانشجویان امکان اجرای پروسیجرهای پزشکی که اجرای آن بر بالین بیمار در شرایط واقعی وجود ندارد، فراهم خواهد شد.

پرماه با بیان اینکه این شیوه آموزش در محیط مجازی ارائه می شود، یادآور شد: کاربران با زدن یک عینک، وارد محیط مجازی می شود و در یک بیمارستان و یا اتاق عمل قرار می گیرند و در آن دانشجویان رشته های مختلف پزشکی به صورت مجازی، اعمال جراحی تعریف شده برای این سامانه را اجرایی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش جراحی با واقعیت مجازی

آموزش جراحی با واقعیت مجازی