مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 10:202023-01-20سياسي

مقتدایی: کارآمدی و قدرت سپاه دلیل عصبانیت دشمن از این نیروی اثرگذار شده است


نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قدرت و کارآمدی های سپاه سبب عصبانیت دشمنان از این نیروی مهم و اثرگذار و دارای پایگاه و جایگاه است.

- عباس مقتدایی نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به تلاش اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی اظهار کرد: سپاه نقطه قوت ایران و مورد دشمنی و بغض دشمنان است به همین جهت یکی از اهداف اساسی کشورهای انگلستان، فرانسه و آلمان در کنار آمریکایی ها فشار بر سپاه برای تقلیل جایگاه و کارکردهای آن است.

وی با بیان اینکه آنها هم در سال های دفاع مقدس و پس از آن چنین اقداماتی را همواره در دستور کار خود داشتند، گفت: چون سپاه توانسته است جایگاه منطقه ای خود را ارتقا دهد عملاً کشورهای معاند ایران نتوانسته اند در هم آوردی با سپاه این مجموعه پر قدرت و رو به رشد را متوقف کنند.

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اکنون و پس از اغتشاشات اخیر در ایران و نقش و جایگاهی که بخش های مردمی مرتبط با سپاه پاسداران از جمله بسیج مستضعفین و نیز نیروی قدس داشته اند، این قبیل کشورها تلاش می کنند تا فشار دیگری را وارد کنند، بلکه به نتایج مطلوب خود برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتدایی: کارآمدی و قدرت سپاه دلیل عصبانیت دشمن از این نیروی اثرگذار شده است

مقتدایی: کارآمدی و قدرت سپاه دلیل عصبانیت دشمن از این نیروی اثرگذار شده است