مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 09:452023-01-20سياسي

آماده شدن مساجد مازندران برای برپایی فریضه اعتکاف


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به نزدیک بودن به ایام برپایی فریضه اعتکاف، آن را فرصت مغتنمی برای ایجاد نشاط معنوی در جامعه عنوان کرد و گفت: - حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به نزدیک بودن به ایام برپایی فریضه اعتکاف، آن را فرصت مغتنمی برای ایجاد نشاط معنوی در جامعه عنوان و اظهار کرد: زمینه های برگزاری اعتکاف نسبت به سال های قبل بیشتر است و در این راستا هماهنگی ها و جلسات ویژه اعتکاف در شهرستان ها در حال برگزاری است.

وی، اهمیت حضور مبلغان زن و مرد را در جمع معتکفان را ضروری دانست و گفت: تولید محتوای تبلیغی، نشست ها و رصد اماکن برگزاری اعتکاف برای حضور مبلغان از جمله برنامه های این اداره کل در ایام اعتکاف است.

مسوول ستاد اعتکاف مازندران افزود: با بررسی ها و جلساتی که در ادارات شهرستانی انجام شد، ظرفیت های موجود نشان از اعتکاف پرشورتر در دیار علویان دارد و باتوجه خداوند متعال، اعتکاف امسال پرشورتر از سال های قبل با حضور همه اقشار به ویژه جوانان مازندرانی برگزار خواهد شد.

شریف تبار به رویش های معنوی انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: رویش های فرهنگی و معنوی بسیاری در انقلاب شکل گرفته است که شکوفاتر شدن سنت حسنه اعتکاف بعد از انقلاب کاملا مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده شدن مساجد مازندران برای برپایی فریضه اعتکاف

آماده شدن مساجد مازندران برای برپایی فریضه اعتکاف