مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 09:352023-01-20اقتصادي

مهار نقدینگی و حفظ سرمایه مردم با فروش متری مسکن در بورس


رییس شورای عالی استان ها درباره مزایای طرح فروش متری مسکن در بورس توسط شهرداری تهران، گفت: طرح فروش متری مسکن سبب مهار و هدایت نقدینگی ها و حفظ سرمایه مردم خواهد شد.

- رییس شورای عالی استان ها درباره مزایای طرح فروش متری مسکن در بورس توسط شهرداری تهران، گفت: طرح فروش متری مسکن سبب مهار و هدایت نقدینگی ها و حفظ سرمایه مردم خواهد شد.

پرویز سروری در گفت وگو با ایسنا، درباره طرح فروش متری مسکن در بورس توسط شهرداری تهران، گفت: طرح فروش متری مسکن سبب مهار و هدایت نقدینگی خواهد شد.

برخی از مردم توانایی سرمایه گذاری دارند و همچنین علاقه مند هستند تا در بخش هایی مشارکت کنند که ارزش پول شان حفظ شود، اما در بخش هایی سرمایه گذاری می کنند که برای کشور تولید هزینه می کند.

وی ادامه داد: نقدینگی به صورت انفجاری مشکل ایجاد می کند؛ اما اگر این سرمایه مدیریت شود و در بخش ساخت مسکن مورد استفاده قرار بگیرد، فردی که سرمایه گذاری کرده است سود خواهد برد.

نایب رییس شورای شهر تهران همچنین با اشاره به جزییات این طرح افزود: باید مشخص شود که اگر شخصی می تواند متراژ مشخصی را خریداری کند، بتواند بهره برداری داشته باشد و در غیر این صورت سود حاصل از مشارکت در این طرح، به آنها پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار نقدینگی و حفظ سرمایه مردم با فروش متری مسکن در بورس

مهار نقدینگی و حفظ سرمایه مردم با فروش متری مسکن در بورس