مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 09:002023-01-20سياسي

آیت الله مکارم: باید میان معترضین و کسانی که در پی تخریب هستند تفاوت قائل شد


آیت الله مکارم با اشاره به حوادث اخیر: باید میان کسانی که نسبت به مسائل و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند با کسانی که در پی تخریب و آتش زدن و یا تبلیغ مسائل ضد فرهنگی هستند و یا عوامل خارجی اند، - آیت الله مکارم با اشاره به حوادث اخیر: باید میان کسانی که نسبت به مسائل و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند با کسانی که در پی تخریب و آتش زدن و یا تبلیغ مسائل ضد فرهنگی هستند و یا عوامل خارجی اند، تفاوت قائل شد و با هر کدام رفتار متناسب داشت.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به حوادث اخیر تصریح کردند: باید میان کسانی که نسبت به مسائل و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند با کسانی که در پی تخریب و آتش زدن و یا تبلیغ مسائل ضد فرهنگی هستند و یا عوامل خارجی اند، تفاوت قائل شد و با هر کدام رفتار متناسب داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفقنا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار وحیدی؛ وزیر کشور با اشاره به اهانت مجله ی فرانسوی فرمودند: کشور های غربی تابع هیچ قانون اخلاقی نیستند، بدترین اهانت ها را می کنند، اما نه دادگاهی به آن ها رسیدگی می کند و نه از سوی دولت خودشان و نه دیگر دولت ها محکوم می شوند.

  ایشان در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و مردم افزودند: ما نمی خواهیم مطلبی بگوییم که سبب تضعیف دولت گردد، اما مردم دچار مشکلات و گرفتاری اقتصادی هستند و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم: باید میان معترضین و کسانی که در پی تخریب هستند تفاوت قائل شد

آیت الله مکارم: باید میان معترضین و کسانی که در پی تخریب هستند تفاوت قائل شد