مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 19:052023-01-19سياسي

بروجردی: شریعتمداری ادبیاتش همین است


رییس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفت: شریعتمداری همیشه صحبت می کند، این حرف را اگر یک نفری که مال این حرف ها نبود می گفت، گفته شما درست بود ولی شریعتمداری ادبیاتش همین است و همه دنیا هم می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، دادگاه تجدیدنظر حمید نوری، شهروند ایرانی دربند در زندان سوئد از روز چهارشنبه 21 دی ماه آغاز شد.

این شهروند ایرانی و کارمند سابق قوه قضاییه که آبان ماه 98 به سوئد سفر کرده بود، در زمان ورود به فرودگاه استکلهم توسط پلیس این کشور بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان انفرادی به سر می برد.

اتهام او براساس ادعاهای گروهک تروریستی منافقین طراحی شده؛ آنها مدعی اند نوری در مقطعی، زندانبان منافقین در ایران بوده است.

این مبنای محکمه سوئدی قرار گرفته و سبب شده اصل برائت و حق آزادی رفت وآمد نوری از سوی مقام های سوئدی نقض شده و این تبعه ایرانی بیش از سه سال است در زندان سوئد به سر می برد.

با توجه به بازداشت و زندانی کردن حمید نوری در سوئد اخیرا حسین شریعتمداری در یک موضع گیری گفته است: سوئدی ها باید بدانند همانگونه که افرادی همچون رهبر گروه تروریستی الاحوازیه را به ایران منتقل کرده و مجازات کردیم، همین کار را می توانیم با مأموران امنیتی شما انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروجردی: شریعتمداری ادبیاتش همین است

بروجردی: شریعتمداری ادبیاتش همین است