مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 15:502023-01-19سياسي

سازمان سنجش: ادعای فروش سؤالات صحت ندارد


رییس سازمان سنجش در جمع خبرنگاران گفت که بررسی ها حاکی از آن است که متخلفان کنکور هیچ توفیقی پیدا نکرده اند تا به اهداف خود برسند.

- با وجودی که رییس سازمان سنجش آموزش کشور در آخرین نشست خبری پیش از برگزاری نوبت نخست کنکور 1402 اینترنت را آخرین حلقه امنیت کنکور بیان کرد، ساعتی پس از آغاز فرایند برگزاری کنکور، موضوع امنیت و انتشار سؤالات آزمون گروه تجربی در فضای مجازی خبرساز شد، به طوری که سازمان سنجش ساعتی پس از پایان نوبت صبح کنکور به آن واکنش نشان داده و اعلام کرد ادعای فروش سؤالات صحت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوع قطع شدن اینترنت در زمان برگزاری کنکور 1402 برای بار نخست از سوی دکتر حسن مروتی، معاون امور آزمون های سازمان سنجش مطرح شد که با واکنش های متعددی در فضای مجازی همراه شد.

اگرچه واکنش ها نسبت به این موضوع زیاد بود اما دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه برگزاری اجلاس رؤسای دانشگاه ها که که 15 دی ماه برگزار شد؛ درست 24 ساعت پس از اعلام خبر قطع اینترنت از سوی معاون امور آزمون های سازمان سنجش، اعلام کرد: قطع اینترنت در حوزه برگزاری کنکور یکی از راه حل های موجود است و مطمئن هستم که مردم قطع اینترنت را می پذیرند، چرا که سرنوشت فرزندانمان در گرو کنکور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان سنجش: ادعای فروش سؤالات صحت ندارد

سازمان سنجش: ادعای فروش سؤالات صحت ندارد